The Importance of Shakespeare

Naziv projekta:

The Importance of Shakespeare

Predmetno područje:

Engleski jezik, hrvatski jezik, povijest

Projektni tim: 

Fani Radolfi-Culej prof. , Lidija Šolić, prof.

Sudionici projekta:

učenici 1.d, 2. d, 2. c

Vrijeme održavanja:

siječanj - ožujak 2024.

Mjesto održavanja:

prostor Pučkog otvorenog učilišta

Opis projekta i projektna aktivnost:

Zadatak sudionika projekta po etapama realizacije:

Tijekom trajanja projekta učenici  kroz više različitih aktivnosti osvještavaju značenje i veličinu ovog autora na području književnosti, teatrologije i stvaranja službenog, književnog engleskog jezika. 

1. Posjet predstavi i kratki osvrt na istu: Taming of the Shrew

2. Čitanje Shakespeareove ljubavne poezije tijekom obilježavanja Dana zaljubljenih (Valentinovo)

3. Izložba učeničkih radova na temu Shakespeare

4. Obrada nastavnih sadržaja na temu Shakespeare – biografski podaci i gramatička kategorija prošlog vremena (Past Tense)

- Planiranje i realizacija aktivnosti:  siječanj, veljača, ožujak 

Ciljevi projekta:

A2.1 učenik može razumjeti slušani sadržaj i interpretirati ga 

B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.   

B.4.2.C Razvija osobne potencijale i socijalne uloge. 

uku D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. 

goo A.4.4. Promiče ravnopravnost spolova. 

osr C 4.2. Upućuje na međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti. 

odr C.4.3. Analizira i uspoređuje uzroke i posljedice socijalnih razlika u nekim društvima sa stajališta dobrobiti pojedinca. 

uku C.4/5.1. Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život.

Ciljane skupine: 

učenici, opća populacija

Anticipacija mogućih problema:

Ne očekujemo probleme koji bi mogli omesti realizaciju projekta.

Metode rada: 

- razgovor, 

- timski rad, 

- terenski rad, 

- rasprave.

Oblici rada: 

rad u skupini, timski rad

Očekivani rezultati: 

osvijestiti važnost i ulogu Shakespeare na polju književnosti i definiranju engleskog književnog jezika, oživjeti duh vremena u kojem je živo, koristiti se izvornim jezikom i uočiti razlike u suvremenom izričaju, 

poboljšati socijalne vještine (rad u grupi, podjela zaduženja u grupi), razviti kreativnost u izražavanju, kako likovnom tako i verbalnom, razviti vještinu komunikacije u okruženju vršnjaka iz drugih razreda i škola, osvijestiti važnost cjeloživotnog učenja i iskustva.

Prezentacija projekta: 

Veljača, ožujak 2024. godine 

Evaluacija projekta

 - travanj 2024. – foto dokumentacija izložbe učeničkih radova, kratki članak o predstavi objavljen na stranici škole, kratak video čitanja Shakespeareovih stihova   za Valentinovo 

Događanja

Predstava Shakespear

Galerija slika

Naši su učenici prvih i drugih razreda škole, u pratnji profesorica Fani Radolfi-Culej i Lidije Šolić posjetili Histrionski dom i prisustvovali predstavi na engleskom jeziku u izvedbi I. gimnazije Split.

Učenici splitske gimnazije viših razreda uprizorili su Shakespearovu komediju The Taming of the Shrew na vrlo dinamičan i aktualizirani način, kroz dialoge, pjesmu i ples, te malu notu akrobatike, čime su naši đaci bili oduševljeni.

Sama predstava dobila je preporuku Agencije za odgoj i obrazovanje. Nakon predstave učenici su se mogli družiti i slikati s glumcima, te kratko porazgovarati.

Lidija Šolić, prof.