Naziv projekta: | Bake i djedovi |
Predmetno područje: | SRZ, matematika, građanski odgoj |
Projektni tim: | Frane Jurlić, prof. savjetnik, Daniel Bašić, prof. mentor |
Sudionici projekta: | učenici 1.a, 1.b, 2.b, 3.a, 3.b |
Vrijeme održavanja: | siječanj – ožujak 2024. |
Mjesto održavanja: | prostor Pučkog otvorenog učilišta |
Opis projekta i projektna aktivnost: | Zadatak sudionika projekta po etapama realizacije:- Osmisliti načine komunikacije s korisnicima usluga Pučkog otvorenog učilišta treće životne dobi, za vrijeme obilježavanja dana broja p, kojima će potaknuti sjećanja na školske dane i osvježiti njihovo znanje iz matematike. Time će, u opuštenoj atmosferi, uspostaviti kvalitetnu komunikaciju s korisnicima i bolje razumjeti probleme i način razmišljanja generacije s kojom će raditi u svom zvanju.- Planiranje aktivnosti (siječanj, veljača)- Ožujak: Realizacija aktivnosti |
Ciljevi projekta: | B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima.B.4.2.C Razvija osobne potencijale i socijalne uloge.uku D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.goo A.4.3. Promiče ljudska prava.goo A.4.4. Promiče ravnopravnost spolova.goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina.goo C.4.3. Promiče kvalitetu života u zajedniciosr C 4.2. Upućuje na međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti.odr C.4.3. Analizira i uspoređuje uzroke i posljedice socijalnih razlika u nekim društvima sa stajališta dobrobiti pojedinca.uku C.4/5.1. Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život. |
Ciljane skupine: | učenici, opća populacija |
Anticipacija mogućih problema: | Ne očekujemo probleme koji bi mogli omesti realizaciju projekta. |
Metode rada: | – razgovor,- timski rad,- terenski rad,- rasprave. |
Oblici rada: | rad u skupini, timski rad |
Očekivani rezultati: | poboljšati socijalne vještine (rad u grupi, podjela zaduženja u grupi), razviti kreativnost u izražavanju, razviti vještinu komunikacije u okruženju osoba druge i treće životne dobi, osvijestiti važnost cjeloživotnog učenja i iskustva, poboljšati razumijevanje generacijskih stavova. |
Prezentacija projekta: | ožujak 2023. godine (zajedničke društvene matematičke igre s osobama treće životne dobi) |
Evaluacija projekta | : – ožujak 2023. (foto dokumentacija, anketa sudionika) |
Projektni tim
Joining Over 800,000 Students Enjoying Avada Education now
Become Part of Avada University to Further Your Career.