Naziv projekta: |
Medicinska sestra, to sam ja (III) |
OPIS |
Projekt se provodi u Školi za medicinske sestre Vinogradska te Hrvatskoj udruzi medicinskih sestara, Hrvatskoj komori medicinskih sestara i zdravstvenim ustanovama. Učenici uz vodstvo pripremaju pitanja za medicinske sestre koje će posjetiti. Projektni tim odabire i dogovara sastanak sa medicinskim sestrama iz svih razina i područja sestrinstva. Nakon razgovora s medicinskim sestrama učenici pripremaju materijal koji će prezentirati mlađim učenicima, u obliku power point prezentacije ili filma. |
RAZRED |
5. a, b, c, d |
ISHODI UČENJA |
Modul: Temeljne društvene znanosti u sestrinstvu IU:
|
Modul: Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita IU:
|
|
Modul: Sestrinska skrb IU:
|
|
Modul: Izborni modul IU:
|
|
MPT |
odr B.5.2., osr B.5.1., goo A.5.2., pod B.5.2., ikt A.5.1. |
VRIJEME TRAJANJA |
37 |
NASTAVNIK |
Višnja Pranjić, Monika Lovrek Seničić, Ivana Horvat, Miroslava Kičić |
MJESTO |
Zdravstvene ustanove i udruge |
KOMENTAR/OPAŽANJA |
|
Projektni tim
Ranije godine
NAZIV PROJEKTA: Medicinska sestra, to sam ja
Nositelj projekta: Škola za medicinske sestre Vinogradska
Voditeljica projekta: Monika Lovrek Seničić
Sudionici:
grupa učenika „Štovatelji sestrinstva“
Cilj projekta je upoznati razna područja u kojima se mogu primijeniti kompetencije stečene obrazovanjem u sestrinstvu.
Vremenik:
projekt se realizira tijekom cijele nastavne godine u dogovoru s učenicima i voditeljicom projekta
Sadržajni ishodi projekta su:
- razviti komunikacijske vještine
- razviti odgovornost za vlastito ponašanje
- razviti socijalne kompetencije
- podići motivaciju za nastavak školovanja u sestrinstvu
- razviti osjećaj pripadnosti sestrinstvu kao profesije
- razviti zajedništvo i suradnju
- prepoznati vlastite osobine i potencijal
- planirati profesionalni put
- podići svijest o važnosti cijeloživotnog učenja
- približiti učenicima razne tehnologije
Opis projekta:
Projekt se provodi u Školi za medicinske sestre Vinogradska te Hrvatskoj udruzi medicinskih sestara, Hrvatskoj komori medicinskih sestara i zdravstvenim ustanovama. Učenici uz vodstvo pripremaju pitanja za medicinske sestre koje će posjetiti. Projektni tim odabire i dogovara sastanak sa medicinskim sestrama iz svih razina i područja sestrinstva. Nakon razgovora s medicinskim sestrama učenici pripremaju materijal koji će prezentirati mlađim učenicima, u obliku power point prezentacije ili filma.
Aktivnosti:
- Objasniti učenicima zadatak
- Odabrati medicinske sestre koje će učenici posjetiti
- Dogovoriti posjetu učenika medicinskim sestrama
- Posjetiti medicinske sestre i razgovarati s njima
- Izraditi nadahnuti i motivirajući materijal za prezentaciju
- Prezentirati izrađene materijale
Evaluacija projekta provodi se kroz prezentacije učenika o ostvarenim zaključcima nakon razgovora sa svim odabranim medicinskim sestrama.