NAZIV PROJEKTA: Mjere i mjerne jedinice
VODITELJ PROJEKTA: Ksenija Durlen Stanić, prof. mentor
SUDIONICI PROJEKTA: učenici prvih i drugih razreda koji imaju poteškoće s usvajanjem gradiva
OPIS PROJEKTA: Tijekom trajanja ovog projekta, učenici će prilikom pripremanja hrane i pečenja kolača obraćati pažnju na količinu namirnica, povezivati količinu namirnica s iznosom odgovarajućih mjernih jedinica. Pripremati će hranu tako da će količinu namirnica u pojedinom receptu prilagođavati različitoj veličini obroka, pa će tako pripremati hranu od npr. 3/2 ili 1/3 namirnica navedenih u receptu. Prije mjerenja procjenjivati će količinu pojedinih namirnica. Povezivati će masu i obujam namirnica. Prezentirati će svoj rad i pri tome izraziti količinu pojedinih namirnica različitim mjernim jedinicama.
CILJ PROJEKTA: učenici će naučiti mjeriti veličine, povezivati obujam i masu namirnica, procjenjivati, pretvarati mjerne jedinice, izračunavati razmjerne veličina
VRIJEME ODRŽAVANJA: studeni 2020. – listopad 2022.
Projekt ima dvije faze:
- Faza: studeni 2020. – lipanj 2021.
- Faza : rujan 2021. – listopad 2022.
ISHODI PROJEKTA: Učenici će mjeriti različite veličine. Koristiti mjerne jedinice za masu i obujam. Zapisivati vrijednost dobivenih veličina znanstvenim zapisom broja. Pretvarati mjerne jedinice u veće i manje od osnovne. Izračunavati razmjerne veličine.
ODGOJNO –OBRAZOVNA OČEKIVANJA:
- osr B 4.2. Suradnički uči i radi u timu.
- osr A 4.3. Razvija osobne potencijale.
- osr A 4.4. Upravlja svojim obrazovnim i profesionalnim putem.
- uku D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
- uku C.4/5.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- uku A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.
PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
1. Faza
- Predstavljanje projekta, upoznavanje s ciljem projekta
- Odabir parova učenika koji će učestvovati u projektu
- Razgovor o odabiru recepata i o detaljima pripreme obroka (istaknuti važnost procjene, mjerenja i pretvaranja mjernih jedinica)
- Prikupljanje radova
- Korigiranje i dorađivanje radova
- Predstavljanje radova, razgovor s učesnicima o novostečenim znanjima ( lipanj 2021.)
2. Faza
- Odabir parova učenika koji će učestvovati u projektu
- Razgovor o odabiru recepata i o detaljima pripreme obroka (istaknuti važnost procjene, mjerenja i pretvaranja mjernih jedinica)
- Prikupljanje radova
- Korigiranje i dorađivanje radova
- Predstavljanje radova, razgovor s učesnicima o novostečenim znanjima (listopad 2022.)
Događanja
Izvješće o projektu pogledajte ovdje.