Accessibility Tools

2.Simpozij o medicinskoj edukaciji: Kako poučavamo vještine

2. Simpozij o medicinskoj edukaciji: Kako poučavamo vještine?

Naša nastavnica Martina Trnčević aktivno je sudjelovala na „2. simpoziju o medicinskoj edukaciji“, održanom 2. prosinca 2024. godine u organizaciji Centra za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina Medicinskog fakulteta u Rijeci. Tema simpozija bila je aktualna i značajna, usmjerena na pitanje „Kako poučavamo vještine?“ s posebnim naglaskom na primjenu koncepta obrnute učionice.

Današnji medicinski edukatori suočeni su s izazovima koje donosi obrazovanje novih generacija studenata. Naglasak se stavlja na sustavno i strukturirano poučavanje psihomotornih vještina, a istovremeno smanjuje se količina činjeničnog znanja koje studenti moraju zapamtiti. Tradicionalni frontalni način poučavanja zamjenjuje se suvremenim metodama poput obrnute učionice, koje potiču studente na cjeloživotno učenje i razvijanje sposobnosti pronalaženja informacija u pravo vrijeme.

Ove godine simpozij je omogućio aktivno sudjelovanje četirima sudionicima prema odabiru Organizacijskog odbora. Naša nastavnica Martina Trnčević dobila je priliku predstaviti primjer dobre prakse pod nazivom „Obrnuta učionica kao inovativni pristup učenju snimanja elektrokardiografije na IZZI platformi“. U svojem izlaganju je prikazala kako se koncept obrnute učionice može primijeniti u edukaciji učenika medicinske škole o snimanju elektrokardiografije (EKG) koristeći digitalnu platformu IZZI za učinkovitije učenje i poučavanje.

Martina trnčević, mag. med. techn.

Galerija

Go to Top