Naziv projekta: |
Krijesnica svijetli za škole II |
OPIS |
Aktivnost je humanitarnog i odgojnog značaja: cilj projekta je omogućiti učenicima i odgojno-obrazovnim djelatnicima da se izvan redovitog odgojno-obrazovnog sustava upoznaju s problematikom maligne bolesti u dječjoj i adolescentskoj dobi te da svojom unaprjeđenom sviješću o malignim bolestima i građanskom aktivizmu doprinesu povećanju kvalitete života bolesne djece te njihovih obitelji.. |
RAZRED |
4. a, b, c, d |
ISHODI UČENJA |
Modul Temeljne društvene znanosti u sestrinstvu IU:
|
Modul Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita IU:
|
|
Modul Sestrinska skrb IU:
|
|
Modul Izborni modul
|
|
MPT |
goo A.5.1., goo A.5.2. ikt A.5.1., ikt A.5.2., ikt A.5.4., ikt B.5.3 |
VRIJEME TRAJANJA |
30 sati |
NASTAVNIK |
Ivana Horvat, Gordana Major, Monika Lovrek Seničić, Anamaria Meczner |
MJESTO |
Škola za medicinske sestre Vinogradska, Klinika za dječje bolesti Klaićeva (odjel hematologije), Prostorije Udruge Krijesnica |
KOMENTAR/OPAŽANJA |
|
Projektni tim
Ranije godine
Naziv edukativnog projekta: KRIJESNICA SVIJETLI ZA ŠKOLE II
Nositelji projekta:
- Krijesnica – udruga za pomoć djeci i obiteljima suočenim s malignim bolestima
- Škola za medicinske sestre Vinogradska, Zagreb
Voditeljica projekta: Ivana Horvat
Sudionici: učenici četvrtih i petih razreda Škole sa voditeljicama te suradnici iz Udruge Krijesnica
Cilj projekta ”Krijesnica svijetli za škole II” je omogućiti učenicima i odgojno-obrazovnim djelatnicima da se izvan redovitog odgojno-obrazovnog sustava upoznaju s problematikom maligne bolesti u dječjoj i adolescentskoj dobi te da svojom unaprjeđenom sviješću o malignim bolestima i građanskom aktivizmu doprinesu povećanju kvalitete života bolesne djece te njihovih obitelji.
Ishodi projekta su:
- Razviti komunikacijske vještine
- Razviti strukovne vještine
- Razviti odgovornost za vlastito ponašanje
- Razviti socijalne kompetencije
- Promovirati sestrinstvo kao profesiju
- Promovirati aktivnosti Škole u zajednici
Korisnici projekta bit će primarno učenici i odgojno-obrazovni djelatnici iz škola koje pohađaju učenici suočeni s malignim bolestima na području cijele RH, odgojno-obrazovni djelatnici vrtića i škola u bolnici te učenici i odgojno-obrazovni djelatnici partnerskih škola. Radionice senzibiliziranja matične sredine o izazovima s kojima se suočava dijete oboljelo od maligne bolesti održavat će se u suglasnosti s roditeljima djeteta te ravnateljstva škole. Projekt će se provoditi u partnerskim školama u kojima trenutno nema učenika suočenih s malignim bolestima no koje su iskazale potrebu za predloženim modelom neformalne edukacije kako bi unaprijedili svoje kapacitete za nošenje s kriznim situacijama. Indirektni korisnici projekta su djeca i adolescenti oboljeli od malignih bolesti kao i njihove obitelji te ostali učenici koji se suočavaju s nekom od kroničnih bolesti, a posebno onima koje zahtjevaju dužu hospitalizaciju i izostanak iz škole.
Aktivnosti projekta su sljedeće: informiranje roditelja djece i adoloscenata suočenih s malignim bolestima o mogućnosti održavanja radionica „Malo svjetlo nade“ u školama njihove djece, ishodovanje suglasnosti roditelja i ravnatelja škole za održavanje radionica, provedba radionica za učenike, provedba radionica i edukacija za odgojno-obrazovne djelatnike, provedba radionica i supervizija za odgojno-obrazovne djelatnike vrtića i škola u bolnici, osmišljavanje i provedba individualiziranih radionica u partnerskim školama, te vođenje i promocija projekta. Projekt će trajati 12 mjeseci i provodit će se u školama diljem Hrvatske, uživo ili online, ovisno o epidemiološkoj situaciji