Accessibility Tools

Zdravi mladi

Naziv projekta: Zdravi mladi

OPIS

Aktivnost je humanitarnog i odgojnog karaktera: učenike srednje škole educirati o važnosti samopregleda dojke te kako ga provesti  i otkloniti strah od ginekološkog pregleda

RAZRED

5.a, b, c, d

ISHODI UČENJA

Modul: Temeljne društvene znanosti u sestrinstvu

IU:

  • Osvijestiti potrebu i važnost za cjeloživotnim obrazovanjem
  • Razviti odgovornost za vlastito ponašanje
  • Razviti socijalne kompetencije
Modul: Sestrinstvo u zajednici

IU:

  • Poticati korištenje audiovizualne tehnologije
  • Razviti strukovne vještine
Modul: Izborni strukovni modul

UI:

  • Razviti komunikacijske vještine

MPT

C.5.3, A.5.1., A.5.3.,

VRIJEME TRAJANJA

30 sati

NASTAVNIK

Gordana Major, Ivana Horvat, Monika Lovrek Seničić

MJESTO

Srednja škola Jastrebarsko

KOMENTAR/OPAŽANJA

Projektni tim

Gordana Majormag.med.techn.
Ivana Horvatmag. med. techn.
Monika Lovrek Seničićmag. med. techn.

Naziv preventivno-edukativnog  projekta: Zdravi mladi 2

Nositelj projekta: Škola za medicinske sestre Vinogradska, Zagreb

Partneri projekta:  Srednja škola Jastrebarsko

Voditeljica: Gordana Major

Sudionici: učenici petih razreda Škole  sa voditeljicama

Cilj projekta je educirati mlade osobe o važnosti samopregleda dojke i otkloniti strah od ginekološkog pregleda

Vremenik: projekt se realizira tijekom cijele nastavne godine u dogovoru s učenicima i voditeljicama projekta

Ishodi projekta su:

  • Razviti komunikacijske vještine
  • Razviti strukovne vještine
  • Razviti odgovornost za vlastito ponašanje
  • Razviti socijalne kompetencije
  • Poticati korištenje audiovizualne tehnologije
  • Osvjestiti potrebu i važnost za cjeloživotnim obrazovanjem

Projekt se provodi u Srednjoj školi Jastrebarsko.  Projekt potiče povezivanje i suradnju odgojnoobrazovnih ustanova.  Učenici pod neposrednim nadzorom svojih voditeljica, strukovnih nastavnica provode edukaciju o važnosti samopregleda dojki uz pomoć dostupnih aplikacija i modela/lutke i redovitog odlaska na ginekološki pregled uz pomoć plakata i materijala koje su sami izradili.

 Provodne faze projekta:

  1. Faza: Strukovne nastavnice pripremaju učenike u kabinetu demonstrirajući im vještine koje će koristiti. Učenici pripremaju potrebne materijale za radionice.
  2. Faza: Strukovne nastavnice i učenici, u skladu sa svojim rasporedom i slobodnim vremenom, odabiru dostupne datume za provođenje edukacija kroz radionice.
  3. Faza: Provođenje radionica i edukacije kroz cijelu nastavnu godinu.

Evaluacija: kratkim anketnim upitnikom ispituju se informiranost I poznavanje činjenica kod učenica o samopregledu i karcinomu dojke  prije predavanja i nakon predavanja.

Realizacija

Školska godina 2022./2023.

Ponosno nastavljamo suradnju sa Srednjom školom Jastrebarsko kroz projekt „Zdravi mladi“ u sklopu kojeg su 18.5.2023. učenice 5. B razreda Valerija Bošnjak, Emma Dragosavac, Barbara Buljubašić i Marta Bulić održale edukativnu radionicu o samopregledu dojke uz pratnju voditeljice projekta Gordane Major. Sudjelovale su učenice III T, III E, III G1 i III G2 razreda. Učenice su kroz predavanje, modele, brošure i letke upoznate s općim informacijama vezanim uz maligne bolesti dojke i rizičnim čimbenicima za nastanak raka dojke. Nakon demonstracije samopregleda dojke na modelu svaka učenica je samostalno mogla pronaći promjene na modelu. Cilj projekta je edukacija mladih osoba o važnosti samopregleda dojke te otklanjanje straha od ginekološkog pregleda. U projekt su i ove godine bile uključene nastavnice Monika Lovrek Seničić i Ivana Horvat.


Školska godina 2021./2022.

Dana 13. svibnja 2022. učenici petog B razreda, Ružica Andrijanić, Antonio Anušić, Mihaela Valjevac i Dorian Nikola Begović sa voditeljicom Gordanom Major u sklopu projekta „Zdravi mladi“ održali su edukativnu radionicu o samopregledu dojke. Radionica je provedena učenicama trećih razreda Srednje škole Jastrebarsko. Kroz edukativno predavanje uz pomoć digitalnih alata, letaka, brošura i modela dojki učenicama su navedene općenite informacije vezane uz maligne bolesti dojke i rizični čimbenici za nastanak raka dojke. Demonstriran je način pravilne provedbe samopregleda, koliko često ga raditi i što učiniti u slučaju pronalaska promjene, a naposlijetku su učenice samostalno na modelima dojki pokušale pronaći promjene metodom samopregleda.Projekt je proveden sa ciljem edukacije mladih osoba o važnosti samopregleda dojke i otklanjanja straha od ginekološkog pregleda. U projekt su bile uključene nastavnice Monika Lovrek Seničić, Ivana Horvat i Ivana Senhadji.

Go to Top