Naziv projekta: |
Postoci i novci |
Predmetno područje: |
matematika, informatika |
Voditelj projekta: |
Frane Jurlić, prof. savjetnik |
Sudionici projekta: |
učenici 1.a i 1.b |
Vrijeme održavanja: |
siječanj 2024. – svibanj 2024. |
Mjesto održavanja: |
prostor Škole, mjesta boravišta učenika |
Opis projekta i projektna aktivnost: |
Zadatak sudionika projekta po fazama realizacije: U siječnju učenici prikupljaju podatke o vrstama i uvjetima štednje u različitim financijskim institucijama, te odabiru model koji će obraditi. Međusobno raspravljaju o modelima, savjetuju jedni druge i pomažu jadni drugima u svim etapama rada. Od veljače do kraja ožujka, temeljem odabranog modela štednje, izrađuju osobni financijski plan i projekciju rezultata štednje na rok od 4 godine. Svoj model i rezultate rada pripremaju kao powerpoint prezentaciju do kraja travnja |
Ciljevi projekta: |
goo A.4.4. Promiče ravnopravnost spolova. ikt C 4. 3. Učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja te odabire potrebne informacije osr A 4.2. Upravlja svojim emocijama i ponašanjem. osr B 4.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova / postupaka / izbora. osr B 4.2. Suradnički uči i radi u timu. pod A.4.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja. pod C.4.3. Objašnjava osnovne namjene financijskih institucija i koristi se financijskim uslugama. B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju. B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima. uku A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. uku D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. |
Ciljane skupine: |
učenici škole, ostali dionici obiteljskog života |
Anticipacija mogućih problema: |
Ne očekujemo probleme koji bi mogli omesti realizaciju projekta. |
Metode rada: |
razgovor, timski rad, terenski rad, istraživanje, rasprave. |
Oblici rada: |
individualni, rad u skupini, timski rad, frontalni |
Očekivani rezultati: |
poboljšati socijalne vještine (rad u par i grupi, suradnja), razviti kreativnost u digitalnom vizualnom izražavanju, razviti vještinu prepoznavanja važnih detalja u promatranoj aktivnosti, razviti sposobnost kreiranja održivog financijskog plana. |
Prezentacija projekta: |
svibanj 2024. godine (prezentacije rezultata rada, foto dokumentacija) |
Evaluacija projekta: |
– evaluacija nakon prezentacije projekta (anketa) |
Snimanje Hrt-a
Daniel2024-10-22T20:17:24+00:0016 listopada, 2024|